Ads 468x60px

1 Eylül 2014 Pazartesi

Kitap Tavsiyesi - Uyuyana Kadar

S.J Watson'nın ilk kitabı. Arka Kapak bilgisinde Tess Gerritsen  "Kesinlikle şimdiye dek okuduğum en iyi ilk roman" demiş.

Katılıyorum, bence de çok başarılı bir roman.
Özellikle gerilim türünü sevenler için tavsiye edebilirim. Ben şahsen bayılıyorum bu türe. 3 günde bitirdim kitabı. İş güç olmasa, yemem içmem aldığım gün bitirirdim. Çok sürükleyici ve akıcı bir dille yazılmış, okurken zaman nasıl geçiyor anlamadım bile. Genelde gece geç saatlere kadar okuduğum için, okuduğum günlerde gördüğüm rüyalar hep kitapla ilgiliydi. Neredeyse 3-4 kişi arasında geçen ve monologlara bolca yer veren bir kitabın bu kadar etkileyici olması şaşırtıcı bence.

Kitap konu itibariyle biraz "Memento" filmini hatırlattı bana. Ama bu kitapta beyaz perdeye uyarlanmış ve imdb'de Kasım ayında Nicole Kidman'ın başrol olduğu bir filmde vizyona girecek olarak belirtilmiş.

Kitabın konusuna gelirsek:

Bir sabah uyandığında nerde olduğunu kavrayamayan Christine, yatakta yanında bir adam görünce daha da şaşırır.

Banyoya sessizce ilerlerken, gece çok içtiğini ve sanırım bu yüzden yanında kimin olduğunu bilemediğini düşünür.

Ve banyoda aynaya bakarken büyük bir süprizle karşılaşır. Aynadaki kadın ondan en az 20 yaş yaşlı bir kadındır. Aynanın önünde kendi geçmişine ait bazı resimler ve notlar vardır ve hiç birini hatırlamamaktadır.

İçeride uyuyan adamla konuşana kadar, o adamın onun kocası olduğundan, bir trafik kazasında hafızasını kaybettiğinden ve her yeni güne silinmiş hafızayla uyandığından habersizdir. 

Ama bir terslik hisseder, bu adamın doğruları söylediğine emin midir?

                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe