Ads 468x60px

3 Eylül 2014 Çarşamba

Film Tavsiyesi - Lucy

Imdb Puanı: 6.6

                                             

İnsanoğlu beyninin %10 ancak kullanabiliyor. Ya %100'ünü kullanabilseydi ne olurdu?
Luc Besson'nun son filmi "Lucy" işte bu konuyu işliyor filminde.

Yeni vizyona giren bu film konusu itibariyle bana "Limitless" filmini hatırlatmıştı. Çok keyif alarak izlediğim Limitless'ın tersine bu film oldukça başarısız-zayıf kaldı beni gözümde.

Filmin felsefesi ve vermeye çalıştığı mesaj hakkında bir şeyler söylemek gerekirse hiç bir şey söyleyemem. Oldukça havada kalmış bir senaryosu var.

Lucy'nin beynini %100 kullanmaya başladığı sahneler oldukça uçuktu. Zaten Lucy'e filmin başından beri ısınamamış olan ben, sonlarına doğru iyice sıkıldım kendisinden. Ama zaten sadece Lucy değil, film boyunca hiç bir karakter etkileyici ve etkin bir yer bırakmadı zaten.

Bilim-kurgu filmlerini çok sevsem de, bu filmde ben aradığımı bulamadım. İzleyecek olanlar önce Limitless'ı izlerse, ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır.

2. filmi çıkar mı bilmiyorum. Ama belki 2. filmin, ilk filmi telafi etmesi gibi bir durum söz konusu olabilir. Öte yandan baştan kötü başlayan filmlerin, sonrasının iyi devam ettiği pek görülmüş şey değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe