Ads 468x60px

25 Aralık 2014 Perşembe

Excape - Gri Gölgenin Gizemi


Bir evdesiniz...Tamamen yabancı bir ortam ve etraf karanlık...Kapılar kilitli ve çıkmak için sadece 60 dakikanız var. Yukarıdaki gösterge dakikaları geriye saymaya başladı bile. Yapmanız gereken ipuçlarını çözerek evden kaçmak ve gri gölgenin gizemini çözmek..


Yine bir kaçış oyunundayız. Ama bu seferki hepsinden farklı, hepsinden özel. Çünkü doğum günüm de kaçmaya çalışıyorum şimdi. Artık evden mi kaçıyorum, 30. yaşımdan mı kaçıyorum orası ayrı konu.

Ama doğum günümde arkadaşlarımla birlikte inanılmaz keyifli dakikalar geçirdik, Excape sayesinde.

Excape'in; Taksim'de çok merkezi bir yerde olması, oyunun ilginç bir hikayeyi (Gri Gölge) yaşatması ve önceden aldığımız duyumlara göre de; kaçmanın çok zor olduğu bilgisi, bizi hemen rezervasyon yaptırmaya teşvik etti.

Oyundan önce evin kapısının önünde "Gri Gölge" nin hikayesini tekrar ekipçe okuyup, benimsedik. Hazır olunca zile bastık, içeri girdik ve macera başladı.

                        

Oyun içindeki kurgu, bulmaca ve düzenek çalışmaları, oyun alanındaki tüm teknolojik altyapı ve tadilat işleri tamamen Excape ekibinin marifetiyle yapılmış. Kısacası hiç bir usta ya da iç mimar ile çalışılmamış.

Buna inanmak gerçekten çok güç, çünkü herşey en mükkemmel şekilde düşünülmüş. 6 odasıyla  oyunun tadını bol bol çıkarırken, aynı zamanda koşturmaya da hazır olun. ( Bu nedenle rahat ayakkabı giymeniz iyi olacaktır.)

Mekan hakkında çok detay vermek istemiyorum, ama mutlaka hazırlanan ortamı ve bulmacaları görmelisiniz, eminim siz de çok şaşıracaksınız ve emeğe saygı duyacaksınız.

Evin içinde yaklaşık 40. dakikamızı geride bıraktığımız anlarda, tam sona yaklaşmışız; heyecan dorukta, arkamızda birisi belirdi. O anda kalpten gidiyorum sandım. 

Meğer dostlar süpriz yapmış, herşey organize edilmiş ve ortaya Excape ekibi tarafından getirilen bir pasta ile  burun buruna gelmiş oldum. Böylece kaçışa da tatlı bir mola vermiş olduk:)
Hemen iki lokmada pastamızı yedik, fotoğraf çektik ve bulmacamıza geri döndük. 

Bu tarz oyunların ortamı  birilerine süpriz yapmak için gerçekten harika bir mekan bence. Aklın tamamen başka bir yerdeyken, ortaya çıkan süprizler o anı unutulmaz kılıyor ve ortaya çok güzel kareler çıkıyor.

Peki Sonuç:

Kaçamadık:(. 
Yani o gün ne evden kaçabildim, ne de 30. yaşımdan:)

                       

Olsun.
Yine de çok eğlendik ve asla unutamayacağım, dostlarımla geçen dolu dolu bir saat geçirmiş oldum.

Excape'e gitmeden önce tavsiyem, rezervasyon yaptırdıktan sonra mutlaka hikayeyi de internet sitelerinden bir okuyun derim. Gri Gölge'nin hikayesi burada da bitmeyecek, ilerleyen projelerinde hikaye ile ilgili daha çok şey öğrenebileceğimizin de haberini aldık :)

Merakla beklemek düşer, bize de:)

Rezervasyon ve hikaye için sizi buraya alalım:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe