Ads 468x60px

23 Aralık 2014 Salı

Odadan Kaçış: Taksim'de Bir Kaçamak

Kaçış oyunlarına ilgimiz bitmek bilmiyor. İstanbul'da gün geçtikçe yaygınlaşan bu konsept, duyduğum kadarıyla başka şehirlere de sıçramış. Ne güzel! Arkadaş grupunuzla eğlenmek, keyifli 1 saat geçirmek, kafanızı çalıştırmak ve hayatınızın dertlerinden, tasalarından bir nebze kurtulup başka dünyaların sır kapılarını aralamak artık sadece İstanbullu'nun tekelinde değil:)

Hala duymayanlar, denemeyenler varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Bağımlısı olacaksınız. Ben oldum galiba:) Bir oyunu bitirdikten sonra hemen başka oyun arayışlarına girer oldum ve bu sayede de geçen hafta süper bir Kaçış oyununu daha keşfetmiş bulundum.

Huzurlarınızda Yeni Tecrübem: Odadan Kaçış

Mekan; başlıktan anlaşılacağı üzere Taksim'de bir evde. 70'li yıllarda yaşamış Belis adlı bir kızın hikayesindeyiz, ve Belis'e ne olduğunu öğrenmeye çalışıyoruz.
1 saatimiz var. İpuçlarını çözüp, hikayeyi tamamlamaya can atıyoruz, ama bu o kadar kolay olmayacak...

Sonucu söylemeden önce; Odadan Kaçış'ın artılarından ve diğer tecrübelerim arasındaki farklarından da söz etmek istiyorum.

Öncelikle Odadan Kaçış isminden yanılgıya düşmeyin, tek bir oda yok. Bir evden kaçacaksınız.

Bu oyunda 2 son var. Kaçanları ayrı, kaçamayanları ayrı bir hikaye bekliyor. Yani kaçamadık diye üzülmeye de gerek yok.

Diğer tecrübelerimle, Odadan Kaçış'ı kıyaslarsam- oldukça iddalı diyebilirim. Kendini tekrar eden bulmacalar yok. Yaratıcılık üst safhada. Oyunu kuran ekip, teknolojinin de nimetlerinden faydalanmayı eksik etmemişler.

Ek olarak bu oyunda bir odaya girdiğinizde etrafınızda çok dikkatinizi dağıtacak objeler de olmayacak. Yani kafayı çalıştırmak şart ve garanti:)

Veee gelelim sonuca;
Biz çıkmayı başardık :)


Oyunun sonunda hatıra bir de kart postalımız oldu ki ben bu fikri de çok sevdim. Hangi odada  ne kadar vakit harcadığımızı gösteren, arkadaşlarla oyundan sonra "Bu odada da çok zaman kaybetmişiz" gibi muhabbetlere neden olan bir incelik oldu bize:)



Siz de bu tecrübeyi yaşamak isterseniz 2-5 kişilik gruplar kurup hemen BURADAN rezervasyon yaptırabilirsiniz.

Şimdiden bol şanslar,




1 yorum:

  1. Bu oyuna biz de gittik ve deneyimlerimizi ben de paylaştım blogumda, ilgilenenlere faydası dokunur belki ;)
    http://www.tidyghost.com/2014/12/odadan-kacs.html

    YanıtlaSil

 

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe