Ads 468x60px

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Görev.In: Tarihi bir köşkten kaçmak

Yoğunluk, yorgunluk, işler, güçler. Yazamadığım, yazmaya fırsat yaratmadığım doğrudur. 
Bu nedenle yokluğumu örtbas etmek için hızlı bir giriş yapayım istedim.

Yazamadığım sıralarda, söylemesi ayıp bol bol gezdim, yeni hobiler edindim ve tabiki bol bol kaçtım:)

Kaçtım derken tabiki Kaçış oyunlarından bahsediyorum.

Gorev.in daha önce katıldığım kaçış oyunlarından farklı olarak tarihi bir köşkte geçiyor. Kadıköy Moda'da 3 katlı bir köşkte tabiri caizse bulmacaya doyacaksınız.

Arkeolag olan büyük ablalarının muhafaza ettiği değerli aile yadigarını arayan 4 kardeşin hikayesi kurgulanmış bu oyunda.

Açılması zor kilitler ve anlamsız bulmacalar yer almıyor kesinlikle. Sonunda da "Eee ne oldu şimdi anlamadık biz?" gibi bir durum da yok. Çünkü bir amacınız var. Ve bu amaca ulaşmak için çözmeniz gereken bulmacalar gerçekten çok keyifli ve yaratıcı.

Görev.in hem hikayesi, hem bulmacaları ile bizden tam puan almayı başardı.

Özellikle bu aralar korku temalı oyunların bolca olduğu sektörde, sakin ve keyifli dakikalar geçirmek isteyenler için  birebir bir oyun. Aman ha sakin derken, çıkmak için 60 dakikanız var, o kadar da sakin olmayın:)

Bu da rezervasyon ve bilgi için internet sitesi: http://www.gorev.in/

Gideceklere şimdiden bol eğlenceler.

Son cümle: Aile yadigarında da gözüm kaldı. Tekrar gidip, gerçekten kaçırsam mı diyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe