Ads 468x60px

4 Kasım 2013 Pazartesi

Şifalı Sularda Şifayı Kaptım

29 Ekim tatili 4 gün olunca haydi bir yerlere gidelim dedik. Gitmeden 1 ay önce araştırmalara başladık. Bu seferki tatilde Burak da bizle geleceği için seçim konusunda çok zorlandık. Uzak olmasın, kaldığımız yer rahat olsun, sıcak olsun gibi birçok kriterimiz vardı. Ve sonunda arkadaşım Emre'nin de tavsiyeleri üzerine Sarot Termal Devre mülkleri’ne gitmeye karar verdik. 2 aile gittik. Emre, eşi, kızı, minik oğlu ve biz :) 

Sarot İstanbul'a yaklaşık 280 km. Sabah erkenden yola çıktık. İlk durağımız kahvaltı için Maşukiye oldu. Maşukiye’nin en iyi köy kahvaltıcılarından biri olan Yazıcı Köy Evin’de krallara layik bir kahvaltı yaptık. Şansımıza da hava çok güzel olduğu için mekandaki şelale ve oyun parkının da tadını çıkarabildik. Otantik bir havası var buranın. Suyu testiden içiyorsunuz. Bir yanınızda şelale çağlarken öteki yanınızda semaverde çay demleniyor. Sadece kahvaltı değil geç saatte gittiyseniz alabalıkta yiyebiliyorsunuz. Kahvaltıdan sonra çocuklarla oyun parkında biraz eğlendikten sonra yolumuza devam ettik.







Sarot’a geldiğimizde tamam dedim. İstediğim tatil işte budur. Kaldığımız devre mülk kocaman ve tertemizdi. İçerisi o kadar sıcaktı ki, soğuk olur diye yanımıza aldığımız kışlıkları boşuna taşımışız dedim. Devre mülkte kalanlar otel kısmından faydalanabiliyor. Ayrıca içeride alışveriş merkezi olduğu için ihtiyacınız olan her şeyi oradan da karşılayabiliyorsunuz. Evin içinde tüm mutfak malzemeleri var. 





Dilerseniz otel de yemek yiyebilir dilerseniz kendiniz evde de yapabilirsiniz. Madem 4 günlüğüne geldik yemekle falan uğraşmayalım otelde yiyelim dedik biz. Sabah+akşam yemeği açık büfe  kişi başı 22 TL gibi çok uygun bir fiyat. Ayrıca her şey çok lezzetliydi. Bir gün de otele 3 km uzaklıkta ormanın içinde alabalık çiftliğine gittik. Çocukları balıklarla tanıştırdık :)




Otelin içindeki termal havuz, sauna, buhar banyo, hamam gibi aktiviteler de ücretsiz.

Termal havuz tam bana göreydi… Havuz ilk önce kapalı havuz gibi görünse de yüzerek dışarıya çıkabiliyorsunuz. Buz gibi havada sıcak su keyfi ayrı güzelmiş.

Bu arada gideceklere uyarı: bayan – erkek havuzları ayrı. Ama aile havuzu olarak adlandırılan odalar da mevcut.  Dilerseniz bunlardan kiralayıp ailece de termal keyfini yaşayabiliyorsunuz.

Masaj, kese-köpük gibi bakımlar ücretli ama fiyatları İstanbul’a göre kıyaslayınca çok komik kalıyor. Tabi ki bunları da atlamadım gitmişken.

Tesisin içinde bankamatik, kafeterya, sinema, alışveriş merkezi, doktor mevcut. Yani giderken yanınıza almanız gereken pek bir şey yok.

Akşamları da çocuklar uyuduktan sonra Batak çevirdik :) Bazı arkadaşlar üzgün ayrıldı oyundan. Buradan sesleniyorum üzülmeyin siz de gönüllerin şampiyonusunuz :)

Çocukla gitmek için ideal bir yer gerçekten. Hem de şifalı :) Ben de şifayı kaptım geldim. Soğuktu sıcaktı derken laranjit oldum ve 2 gün rapor almak zorunda kaldım.

1 hafta geçti anca toparlıyorum… Bir tatili de böyle  tükettik… Dinlenelim dedik, hasta olduk geldik. Ama olsun tatile değer her şey…

Tatil seçimi için teşekkürler Emre :)
Şimdi nereye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe